BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 26 November 2008

HEHEHE lama dahh nda update my blogg. *so Lamanya*


hello peopLe !! u guys want to know?? aku lama dahh wahh nda updates my blogg ani. eatah, macm smua urg tagur akuu. cause nda mood. WEEE x)) i think macam ONE MONTH dahh nda update. *so lamanya~ * sebelum anii aku just *memaluii* nda ku tau apakan di buat. macam cutii dahh. banarnya alum plg. bulan 12 bru tahh. makin ari aku dahh jadi *pemalas* ehh2, kamu mau tau apaa?? aku passs !!!!! i mean pass periksaa akhir tahunn. kulahh SMB. andd aku naik pom 2F. WEEEE x)) nda krasaan aku buleh buat. HAHAHA. butt kulah ugama alum lagi keluar ea unyaa result. x(( what the ???? HAHAHHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!! emmm.. okk lahh. dats all lahh for today. insya allah aku update lagi esukk. okk BYE PEOPLEE !!!!!!!!!! *WAAAVVVEESSSS* sentiasa bahagia slalu. okk. x))

0 comments: